Pages

06 August 2008

Poem pentru tine


Doar un cuvant ales din nemurire,
o vorba culeasa pentru-ati fi bine,
o fraza patata de sinceritate
se sparge in mii de ganduri desarte.

Un sunet cald imi tulbura zarea
si in obraji-mi palizi picteaza culoarea
de viata,de vis,de iubire uitata
ce se pierduse..dar iar se arata.

O inima bolnava ce vrea vindecare
refuza in schimb a mea alinare...
un leac inocent ti-am dat prin sarut,
dar nu m-ai lasat decat un minut.

Mister enigmatic ce-mi tulburi iar viata,
coboara spre mine sa-mi luminezi fata.
de ce te-nchizi in chin si nepasare
cand vreau sa-ti aduc doar blanda evadare?

Te-as ajuta sa scapi din neagra-nchisoare
numita trecut sacru ce inca te doare...
dar te ascunzi...te pierd...ma pierd in zare.
si ma framant,ma intristez,ma doare.

Cuvinte-n zadar expun ale mintii culmi,
caci tu nu le vezi curgand precum lacrimi...
lacrimi de sare inchise-n privire,
intr-un poem scris doar pentru tine.

No comments: