Pages

21 August 2008

Lacrimi spre viata


lacrimi...
lacrimi amare imi curg grabite pe obraz...
imi arde fatza...
as vrea sa pot...
as vrea sa pot trece peste toate momentele triste din mintea mea si sa imi rasara un zambet..
un zambet curat si nu unul fals,stins...
stins de atata singuratate...
fiecare amintire e o lacrima ce ma apasa...
imi incarca inima...
imi slabeste sufletul...
imi taie rasuflarea...
singura mereu....
ma sting in noapte...
norii imi acopera ploapele si imi picura iar lacrimi...
as da o viata pentru o raza de soare...
o raza de speranta...
speranta implinirii...
nu cer singuratate...
insa de multe ori primesc ceea ce nu cer...
de si mai multe ori nu primesc niciodata ceea ce imi doresc...
ceva la care visez mereu...
un chip...o mana...alinare...
un zambet...o privire calda...implinire...
dorinta unei inimi...
inchisoarea stelei cazatoare...
cheia sperantei...tacere...suspin...
o cheie ratacita-n mare...
mii de stele...
o singura dorinta...
implinire...
viata.

No comments: