Pages

23 August 2008

Piatra in cer


Privesc coerent, incoerent, evident

O lume de piatra se sparge de ciment

Si scapa de traiul bagat in pamant

Pentru a ajunge in propriul mormant.


Nu caut sa fac impresii desarte,

Degeaba te joci cu vorbe stilate...

Stilul se pierde in lacrimi pe piatra

Si floarea de cala se scutura toata.


Cuvinte alese cu scop si iti spun

Sa nu te lasi dus pe culmi de tristete.

Invata sa vezi ale inimii fetze

Si sa uiti tot ce-a fost urat pan-acum.


Rime culese acum in zadar

Ca sa creez ceva bun macar...

S-asculti acum sunetul surd din pamant

Ce canta un dor de trai de mormant.


Degeaba ma lupt sa ating viitorul.

El zboara sub mine si imi taie elanul

Acum ce conteaza e traiul si banul...

Si am cazut,mi-am ratacit zborul.


Piatra nu e decat de mormantul

Ce casa-mi va fi si voi uita vantul

Cuvinte de jale degeaba rasuna

Caci totu-n zadar se canta,in struna....


Pierduta in valea dragostei mele

Fiarele soptesc doar planuri grele

Sa ma atace direct sau pe ascuns in noapte

Cand voi stii sigur ca s-au pierdut toate...


Dar stai!ceva se vede in zare....

Sa fie lumina, sa fie culoare?

Oh...crunta amagire a vietii mele

Sunt adevaruri ce-apar si sunt grele...

No comments: