Pages

29 November 2008

Inca o zi...infinit


Si a mai trecut o zi. Sunt acasa. E cald. E tarziu.
Nu e niciodata liniste. Cateva masini trec pe bulevard, se opresc in intersectie, calca zebra cu noile cauciucuri de iarna, accelereaza...viteza. In incapere ai vrea sa asculti doar intunericul, insa mai e perturbat si de sunetul muzicii de la calculator. "Incubus-Love hurts". As avea nevoie de acel moment de liniste deplina cand pot sa imi adun gandurile si sa le asez frumos in sertarele mintii mele dezordonate. Prea mult zgomot. Daca as opri muzica, nu as rezolva nimic. Zgomotul e de afara. E o jungla.
Mi-e dor de ceva. Acel ceva iar imi strabate mintea. Se pare ca nu am reusit sa il inregistrez in sectorul inimii, ramanand la fel de imprastiat in mintea mea ca si multe alte ganduri.
A trecut si ora 00:00. E 30 Noiembrie si e Sf. Andrei. La Multi Ani!
Amintirile din ziua trecuta cer inregistrare: Dimineata, tunsoarea, imprevizibil, nesiguranta, neputinta, resemnare, acceptare, televizor, filme, ploaie, gluga cu puf, maini reci, cupidon, pisica neagra, balti, adidasi albi, strazi pustii, lapovita iar, Plus, ciocolata, racoare, caldura, nepasare, trist, dor, "Sparks", "I miss you", Duffy, cuvinte, poze, alb&negru, somn, si lista continua la nesfarsit. Doar intr-o zi...
Acum imi voi continua lista de ganduri amestecare, incalcite si nesigure. Poate voi visa o portita de iesire din aceasta oboseala mintala. Am ochi de plimb... nu mai sunt verzi, sunt cenusii. Acum e doar ceata si a corpului muzica.
Noapte buna!

No comments: