Pages

04 November 2008

Problem...


Am o problema. Cunosc o imagine. E inca vie in mintea mea. O fotografie veche, desi mintea mea o reimprospateaza mereu... Iubesc sufletul din ea... sau poate nu.
Problema e ca nu traim intr-o lume ca cea din filmele de dragoste... Lupta crancena intre ratiune si suflet ma doboara.
Problema e ca nu e pe un singur plan,ci se revarsa in viata mea, in ochii mei, in mintea si inima mea zilnic, pe toate caile reale sau ireale.
Incerc sa domin ce nu e relevant pentru vremurile acestea, insa tot revin si se plimba nestingherite prin ochii mei, intiparite adanc intr-un spatiu din creier special creat pentru ele. Apar ca faclii arzatoare in noptile cu Luna noua.
In noapte se arata ca niste strigoi pe intuneric, adanc in visele ciudate despre Sburatori si demoni cu ochi de jar.
Problema este ca ma tin inchise intr-un glob de sticla alaturi de toate fotografiile si amintirile auditive. Inchid ochii si imi astup urechile, dar in zadar... Capul imi vajaie precum bate crivatul in noptile reci de ianuarie, spulberand zapada de pe marginea soselelor. Prizoniera in propria mea minte...glob a carui cheie e sufletul din mine.
Problema e simpla. Eu complic totul...

1 comment:

Şoavă Mădălin Paul said...

"glob a carui cheie e sufletul din mine" .. asa da. mi-a placut :*