Pages

12 December 2008

Iubeste-ma/Nu ma iubi...




Ascult aceeasi muzica mereu. Nicio schimbare pe acest plan. Sunetele se intrepatrund cu sunetul vocii mele palide care incearca sa spuna ceva. Vreau sa ma asculti!
De ce nu ma intelegi? Nu vreau sa crezi ca astept ceva extraordinar din partea ta. NU. Nu vreau decat sa ma asculti. Intelege-ma asa cum sunt, asculta ce am de spus...Nu. Nu e momentul sa ma intrerupi. Mai am ceva de spus. Incantarea ce-mi rasare pe chip e doar o aparenta pentru a nu parea trista, dar nu e falsa. Inca mai am o sclipire. Astept doar sa ma intelegi. Poate e prea mult pentru tine....atunci cred ca mai bine renunti sa mai incerci sa asculti ce spun. Ar fi in zadar. Spun multe si nimic in acelasi context pierdut intre 2 piese de la Coldplay. Inca mai asculti. Atunci se poate sa fim pe drumul cel bun. Inseamna ca totusi iti pasa.
Lipsa de interes ma omoara. Ma face sa ma simt inutila si rece. Sau poate e de la vantul rece de afara. Nu ninge inca, desi ar fi placut. Poate mi-ar inmuia inima si ti-as mai da o sansa.
Vreau sa-mi traiesc viata asa cum imi doresc. Nu am multe dorinte mari, insa sunt foarte puternice. Vise sunt destule, dar acelea sunt relative. Tu ce crezi ca imi doresc? Nu stii! Asta pentru ca nu intelegi ce spun. Am vorbit degeaba. Nu-mi incurca vorbele, nu-mi intoarce frazele in fata, doar asculta. Crezi ca ma poate intelege cineva asa cum sunt? Nu ai de unde sti. E inutil. Nu vreau sa te incarc degeaba. Crezi ce poti intelege.
Nu ma mai intrerupe... Folosesc cuvinte prea grele pentru situatii simple? Imi pare rau, dar acesta e stilul meu. Spun prea multe cand nu e nevoie si nu stiu ce sa spun cand ar trebui sa actionez. Asta ai inteles?
Atunci mergem mai departe. Iubesti florile? Eu le iubesc. Sunt superbe. Nu le pot caracteriza altfel. Cred ca sunt singurele fiinte perfecte din lumea asta.
Dar noaptea? Noaptea e preferata mea atunci cand e liniste si senin. Ma copleseste. Infinitul ei ma incarca de energie. Luna imi da un zambet in fiecare seara si imi raspunde prin lumina ei calda. Noaptea fara stele e trista, ca si omul fara suflet. Deja te ametesc intrebarile mele? Atunci te las sa te gandesti.
Acum e randul tau sa vorbesti. Eu stiu sa ascult.
Alege.
Iubeste-ma sau... nu.

No comments: