Pages

23 December 2008

Tank inspiration

Am vazut "My best friend's girl". Un film interesant si total nepotrivit momentului. Dar stilul meu nepasator depaseste situatia.
Tot ce vreau sa spun e ca il admir pe Tank. Personajul lui e viu si oarecum il invidiez. Stiu ca nu e real, dar cred ca exista si oameni ca el. Nu ma refer la ocupatie, ci la mod de viata. Puteti spune ca e ciudat si imoral sa invidiez asa o persoana, dar e adevarat. Putini mai tin la prietenie, putin renunta la ceva foarte important pentru un prieten, putini inteleg si respecta deciziile altora. Putini lupta. Putini se schimba pentru a deveni mai buni.
Eu momentan nu am gasit acel ceva/cineva pentru care sa pot fi mai buna, pentru care sa lupt cu adevarat. Dar, poate ca si cei care imi spun ca traiesc intr-o lume a mea, plina de vise si idei, au dreptate. Asta nu imi scoate capul din nori. Asa sunt eu.
...At least, i have my dreams...

PS: Pentru cei care nu inteleg, va recomand filmul.

No comments: