Pages

23 October 2008

Visand o amintire

E noapte.E tarziu.
Cuvinte de prisos m-apasa.
Eu fara minte ma inchid in mine
Si ma cutremur. Iar ploua...
O raza de lumina paleste intunericul
Urmata de un sunet toropit de luna...
Luna dispare... un nor apare
Si patru stele-i sunt cununa.

Eu ma trezesc... E intuneric.
Lacrimi din cer imi topesc fata
Si un fior imi da sparanta...
Inchid ochii. O amintire din trecut apare,
Ea e prezenta si nu dispare.
Inmarmurita-ntind mana
Eu, incercand sa prind cununa.
Acum alerg sa-l prind din urma
Si am uitat umbrela...Tuna.
Un ultim strop iar mi-a aprins obrajii
Si m-a facut sa ma opresc. Iluzia acum dispare...

Atunci am plans si m-am trezit in lacrimi,
Totul fusese vis de patimi.
E amintirea ce bantuie in noapte,
E dulce Zburator al tineretii moarte...
Luna pe cer e plina si trufasa,
Pazita de-o armata instelata.
E liniste. E pace.
...................................................................................
Ce e scris mai sus poate fi pentru unii fara rost, fara sens si inteles, dar nu va pot deslusi enigmele trecute. Aveti libertatea de a interpreta in ce mod doriti.

1 comment:

Şoavă Mădălin Paul said...

E liniste. E pace.

Nu as avea cum sa stiu totul despre tine, dar asta mi-a placut mult. Tare mult.