Pages

18 October 2008

Senseless...


Tarziu.
Toamna imi strabate corpul printr-un fior rece, asemeni gandurilor de demult. Pe fundal stropii unei ploi mohorate lovesc surd tabla de la balcon si canta o melodie trista. Caut caldura insa nu primesc decat o privire rece. Ating chipul ce-o pastreaza si tresar.
Nicio alta miscare in jur.
Iau mana in mainile mele si o aduc aproape, insa ea cade sub influenta gravitatiei pacatoase lasandu-ma lipsita de putere. Incerc sa ating privirea cu ochii mintii, dar in zadar... totul e intuneric.
De ce nu simti atingerea mea?
Gandul ca visez ma doboara si inchid ochii. Ii deschid intr-o secunda, dar totul e ca inainte.
Nu e decat imaginea mea pe fereastra, iar privirea intunecata apare printre raze de lumini din ecranul blestemat. Un film dur... fantastic!
Am vazut "Corbul". Am adormit si m-am trezit printre lumini albastre.
Tresar si racoarea noptii imi patrunde in vene. Ploua in oras si e pustiu. Nu sunt decat eu si lumina artificiala.
Se face intuneric si ma scufund printre vise.

3 comments:

Anonymous said...

Hi I am just looking through blogs and I found yours interesting and would like to invite you to become my friend. I have a mild art blog and I am always looking to make new friends, are you up to it?

I hope to see you soon, take care

Şoavă Mădălin Paul said...

Are you up to it ? :))
in alta ordine de idei.. Corbul e bst !

Anonymous said...

No offense and thank you for visiting my art site. All your friends are welcome to visit too

bye