Pages

15 February 2009

Ganduri


Razbat in zadar gandurile intinse pe hartie in incercarea de a intelege de ce am facut anumite lucruri intr-un anumit moment. Am luptat, am renuntat, am avut rabdare, am tradat, am suferit, am plans, am ras, am iubit, am urat, am iertat, am plecat... Oare noi chiar traim in viitor, si facem totul pentru viitor? Probabil. Ne gandim sa facem in asa fel incat sa nu mai repetam greselile din trecut care se agata de noi. Toate pentru a avea un viitor mai bun, mai placut, mai plin, mai interesant...mai sigur? Siguranta? Nu ma pot exprima clar asupra-i. Idei aruncate in "Za List" undeva ascunsa in mintea mea razbat pentru implinire. E greu. Unele poate ca sunt inutile. Poate ma mint singura in multe privinte. Imi asociez imagini false legate de trecut pentru a nu ma descuraja, pentru a fi uitarea mai usoara. Dar nu pot uita. Stiu ca multe sunt iluzii trecute repetate doar pentru a capata increderea de altadata. Multe sunt false, dar unele sunt sigure. Iarasi siguranta. Ar trebui sa ravnesc la acest mod de viata, aparent lipsit de probleme. Dar inca nu a veit acea clipa sa doresc asta. Tanjesc dupa altceva. E devreme. Poate am timp. Imi voi face. Pot. Tot ce am nevoie este vointa de fier, ambitie, sa nu cedez tentatiei renuntarii, sa lupt pentru ceea ce imi doresc, sa nu ma mai las dusa de valul "trebuintei". Cand voi reusi, voi descoperi armonia in sufletul meu si voi accepta siguranta...

No comments: