Pages

08 January 2011

Tu cu Soarele...eu cu Luna

Daca tot am postat piesa Alexandrinei "Tu cu Soarele", m-am gandit ca ar merge prea bine o imagine surprinsa dimineata, trezita cu greu din somn de ceasul de langa mine...Atentia mi-a fost atrasa de o hartie colorata adusa de vant la geamul meu din bucatarie....insa mai ciudata a fost senzatia de noapte luminata, sau mai bine spus sa vad Luna cum a furat din magia Soarelui, imprumutand o parte din lumina lui. De fapt nu era Luna, era doar Soarele acoperit de Luna... Eclipsa matinala realizata cu greu in urma procesului de trezire.
Asta insa m-a trimis direct in cealalta camera, sa iau camera foto sa surprind momentul.
Totul era invaluit intr-un aer de poveste, o poveste putin macabra...Norii trecatori care acopereau partial momentul iti permiteau sa privesti fara grija Soarele, fara ca lumina lui (benefica in situatii obisnuite) sa iti fure privirea.
A fost un sentiment ciudat...insa momentul m-a incantat.

No comments: