Pages

02 February 2010

Priveste-ma si ma voi pierde...

Eu ma deschid in fata ta.
ma pierd incet printre randuri inrosite de suspine.
ma pierd incet in valurile apei reci a intunericului.
ma pierd incet printre firele de iarba-albastra.
ma pierd incet in ochii tai adanci si goi.
ma pierd incet in lumea mea de iarna.
ma pierd incet in bratele tale fara sa-mi pese.
ma pierd incet printre cuvintele tale inocente.
ma pierd incet in acorduri de chitara.
ma pierd incet fara sa mai privesc in urma.
ma pierd incet si nu imi pasa...

Eu ma deschid in fata ta.
Priveste-ma sa-mi intelegi privirea.
Priveste-ma sa-mi deslusesti gandurile ascunse.
Priveste-ma sa afli ce ma doare.
Priveste-ma sa-mi asculti cantecul de dor.
Priveste-ma sa ma topesc cu tine.
Priveste-ma sa-mi vezi simplitatea inimii.
Priveste-ma sa-mi intelegi dorinta.
Priveste-ma sa nu privesti in urma.
Priveste-ma sa-mi recunosti sarutul.
Priveste-ma doar tu pentru o clipa...

1 comment:

Unknown said...

Aceasta poezie m-a atins si mi-a mangaiat sufletul. Poetul are o gandire profunda care ma face foarte curios de felul de a gandi, de a fi...