09 January 2010
Colecteaza selectiv! Salvati Delta!
Nu amesteca lucrurile. Nu pune Unirea peste Coca-Cola, Bonux in Banca Transilvania, Colgate pe Matache Macelaru, Vel Pitar la Altex, Ciucas cu Sprite, Stejar in Qfort si peste toate Tuborg. Nu-i bine sa amesteci bezmetic bere cu racoritoare, salam cu pasta de dinti si paine cu televizoare, la fel cum nu e bine sa arunci laolalta toate deseurile. Pune plastic la plastic, hartie la hartie si metal la metal. Colecteaza selectiv.
Este mesajul ultimei campanii Salvati Delta, in care cincisprezece branduri, companii uriase, producatori locali, actori si nenumarati publicitari, concurenti de-o viata, s-au amestecat fara jena.
Motiv pentru care le suntem recunoscatori. Asa a luat nastere spotul cu cei mai multi creativi, clienti, regizori si producatori din toata istoria publicitatii romanesti.
Clasat drept social de catre CNA, spotul este difuzat pro-bono pe micile ecrane si pe marile plasme. Discovery, OTV, Animal Planet, TVR, Money Channel, AXN, Etno tv, Minimax, Music Channel, National Geographic Wild, Realitatea TV l-au amestecat deja (selectiv!) in grila.
Multumim companiilor care au aplaudat malaxarea in context a materialelor proprii: Altex, Banca Transilvania, Casa Noastra, Coca-Cola, Colgate-Palmolive, Marketing Clan, Murfatlar, Procter&Gamble, URSUS Breweries, URBB Tuborg.
Multumim celor care si-au cedat pro-bono vocile sau imaginea pentru acest talmes-balmes cu scop nobil de civilizare: Bogdan Naumovici, Catalin Koening, Cristian Botea, Cristian Ionita, Cristian Martin, Dana Tapalaga, Ion Sapdaru, Magda Catone, Marius Rizea, Marius Savescu, Gheorghe Mihai (nea Gigi), Traian Tudorica. Multumim Dan Creimerman pentru muzica din spotul Sprite.
Avem numai cuvinte de apreciere pentru campaniile non-Next folosite in mix, venite de la: Cap, Gavrila & Asociatii, Grafitti BBDO, Leo Burnett, McCann Erickson.
Multumim neobositului Sebastian Tudor de la Reload Film care ne-a ajutat cu montajul si cu casetele de emisie (evident e vorba de emisii benefice pentru mediu, nicidecum nocive). Multumim lui Vlad Gheorghiu de la KMP Studio pentru spoturile radio. Multumim lui Ionut Staicu pentru fotografiile campaniei de presa.
Echipa Next care s-a amestecat in viata atator oameni este: Semida Duriga (strategie, texte, client service), Liviu David (montaj, texte, directie oarecare de creatie), Wanda Podgurschi (client service), Adrian Rosu (partea artistica), Oana Radu (media). Echipa Salvati Delta: Cristina Bucureasa (PR), Costel Popa (director), Dan Barbulescu (designer proiect), si Liviu Mihaiu (governature).
Salvati Delta e cea mai preocupata organizatie non-guvernamentala de mediu.
Next e cea mai preocupata agentie full-service.
Preluare iqads
Etichete:
altceva decat obisnuit
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment